Ztrácíte při své běžné kancelářské práci v programech Microsoft Office spoustu času rutinními činnostmi? Chtěli byste některé své činnosti v programech MS Office zefektivnit? Říkáte si někdy: "Kéž bych měl(a) jednoduché tlačítko, které za mne připraví data do vhodného formátu..."? I s tím Vám dokáži pomoci!
Nabízím
Běžný postup spolupráce
- kontaktujete mne prostřednictvím interaktivního formuláře, emailem či telefonicky,
- detailně probereme Vaše požadavky (telefonicky, v případě náročnější zakázky se domluvíme na termínu nezávazné konzultace),
- na základě odhadu náročnosti zakázky vypracuji cenovou nabídku včetně časového harmonogramu práce,
- v případě potvrzení Vašeho zájmu začínám na zakázce pracovat,
- navržené řešení implementuji na Vašem počítači (počítačích), ke složitějším aplikacím poskytnu dokumentaci.
Příklady realizovaných zakázek
- vytvoření makra pro automatický export reportů vybraných nákladových středisek z programu SAP a jejich automatické naformátování do podoby požadované koncovými uživateli,
- vytvoření aplikace pro správu rozpočtu marketingového oddělení a sledování reálných nákladů. Funkcionality databáze přístupné podle úrovně oprávnění jednotlivých uživatelů,
- vytvoření sady nástrojů jako doplňku programu MS Excel (např. zobrazení seznamu listů sešitu a možnost jejich selekce...),
- automatizovaný formulář pro výpočet cestovních náhrad za tuzemské a zahraniční pracovní cesty zaměstnanců firmy.
Garance důvěrnosti
- při vypracovávání všech zakázek garantuji bezpodmínečnou důvěrnost Vašich dat (v případě potřeby lze podepsat smlouvu o ochraně důvěrných informací),
- při realizaci zakázky mohu vycházet z modelových či již neaktuálních dat.
Cena
- cenu určuji vždy po posouzení konkrétních požadavků zákazníka podle složitosti a náročnosti zakázky,
- pro nezávaznou konzultaci ceny mne neváhejte kontaktovat.